Sürgősségi fogászati ellátás Dunakeszin!

Sürgősségi fogászati ellátás

Azt mondják a fogfájásnál nincs kellemetlenebb fájdalom, és ez valószínűleg igaz! A kereskedelemben kapható fájdalomcsillapítók általában nem elég erősek a fogfájás elmulasztására, nincs igazán hatásuk. Ha fáj a foga azonnal menjen fogorvoshoz! A sürgősségi fogászati ellátás általában csak a fájdalom megszüntetését célozza, hosszabb beavatkozásokra ilyenkor nincs lehetőség.

Amennyiben megfájdult a foga, letört belőle egy darab, begyúlladt az ínye, bölcsesség foga kínozza vagy más a fogát vagy a szájüregét éríntő fájdalma van akkor bizalommal fordulhat hozzánk a rendelési idő alatt. A fájdalom csillapításra vonatkozó fogászati és szájsebészeti kezeléseket soron kívül, egy rövid telefonos egyeztetést követően vállaljuk. Rendelőnkben saját röntgen készülékünkkel meg tudjuk vizsgálni a fog íny alatti részeit, a fogak állapotát, a fájdalom esetleges okát. Nálunk a legjobb kezekben van, akut fogfájdalom esetén. Fog vagy íngyulladás esetén szükség szerint, vényköteles gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító gyógyszer kiváltásához szükséges receptet írunk önnek.  Célunk, az Ön fájdalmának mihamarabbi csökkentése, és a fájdalmat kiváltó probléma megszüntetése. A sürgősségi fogászati kezelés alkalmával a fájdalom csökkentésére fókuszálunk, a probléma valódi megszüntetése egy következő alkalommal vagy előre ütemezett kezelés szerint történik.

Milyen beavatkozások tartoznak a sürgősségi fogászati ellátás körébe?

• a fogak friss baleseti sérüléseinek elsődleges ellátása (visszahelyezés, sínezés, gyógyszeres kötés, foghúzás),
  • a fogból kiinduló gyulladások ellátása (fog üregének megnyitása, foghúzás),
  • a fogmeder gyulladás, bölcsességfog körüli gyulladt lágyrész-szövetek konzervatív kezelése,
  • a szájüregen belüli tályog megnyitása,
  • a nyelést vagy/és légzést akadályozó idegentest eltávolítása,
  • a szájnyálkahártya és az ajak akut gyulladásos megbetegedéseinek gyógyszeres ellátása,
  • állkapocs-ficam visszahelyezése,
  • a háromosztatú ideg által kiváltott roham helyi érzéstelenítéssel történő csillapítása, valamint
  • bármilyen eredetű szájüregi vagy szájüreg környéki vérzés csillapítása (tampon, fedőkötés, véralvadást fokozó gyógyszerek helyi alkalmazása, varrat).

Sürgősségi fogászati ellátásra telefonos bejelentkezés:

Vonalas telefon: +36 27 643 632Telefon: +36 30 792 4946

Rendelőnk hétköznaponként 9-19 óra között van nyitva, azonban nincs folyamatos fogorvosi jelenlét. Orvosaink saját rendelési idejük szerint rendelnek, amely folyamatosan változik. Ha szeretne eljönni hozzánk minden esetben kérjen időpontot az űrlap kitöltésével, vagy nyitva tartási időben hívja a rendelőt.

Kérdése van? Szeretné ha visszahívnánk?

Írjon nekünk az alábbi űrlap kitöltésével, és kollégáink hamarosan visszahívják!