Lézeres fogászat főbb előnyei és a technológiában hordozott lehetőségek ismertetése

A fogászattól való félelmet minimalizálhatjuk a WaterLase fogászati eszközzel, melynek segítségével a fúró az esetek nagy részében elhagyható. A Lézeres fogászat egyre jobban kezd elterjedni a világon, kíméletessége miatt sokan keresik fel a hasonló magánrendelőket. A technológiával elvégzett kezelések során a következőket tapasztalhatja:

• Szinte fájdalommentes (ideális gyermekek számára)
  • Gyors regenerálódást tesz lehetővé
  • Nincs szükség fájdalomcsillapító szerek használatára
  • Precíz készülék révén a kezelt terület környező részei, nem sérülnek elősegítve a gyorsabb gyógyulást
  • Fogtömés után akár azonnal ehet

A WaterLase egy forradalmi eszköz, melyet a BIOLASE Technology Inc. forgalmaz a fogászati fúró helyettesítésére. A lézer hidrokinetikus technológiát használ a fog vágására. A Waterlase egy lézersugarat hoz létre, amely a nagynyomású vízsugárral együtt a fogra irányítva képes eltávolítani a fogzománcot, a foganyagot, a fogszuvasodást és a sorvadt részeket. A finom lézerrel nem csak a fogászati fúró sivító hangjától szabadulunk meg, hanem elhagyható a tű használata is, így a lézeres kezelések az esetek legnagyobb részében fájdalommentesek.

A lézer önzsibbasztó hatása átmeneti érzéstelenséget hoz létre, a keletkezett hő pedig elállítja a vérzést és fertőtleníti a sebet is. Ezáltal csökken a későbbi fájdalom és a gyógyulási idő is.

Jóformán fájdalommentes

A hő, a rezgés és a nyomás a fő okai a fogászati fúró okozta fájdalomnak. A lézeres fogászat nagy előnye, hogy lézerrel se a kemény-, se a lágyszövetek vágása nem generál nagy hőt, rezgést vagy nyomást, a legtöbb beavatkozás gyakorlatilag fájdalommentes. A WaterLase használata csökkenti a vérzést, a kezelés utáni fájdalmat, a dagadást és nem szükséges fájdalomcsillapító szerek használata.

Biztonságos, pontos, precíz

A WaterLase használatával anélkül távolíthatjuk el a sérült fogzománcot, csont- és fogszöveteket, hogy a környező részeket megsértenénk, és az ép foganyagot sem rongálja. Lézeres fogászat hatékonyabban képes ellátni a betegek sérüléseit, lényegében gyorsabb maga a folyamat és a gyógyulási periódust is.

A WaterLase olyan kényelmes!

Még azok, akik tényleg odafigyelnek a fogaik ápolására sem kerülhetik el a fogszuvasodást. A munka, iskola, gyerekek, otthoni tennivalók mellett nehezen vesszük rá magunkat, hogy még a fogászatra is időt szakítsunk a több alkalmas kezelésekre. A hagyományos kezelésekkel ellentétben a lézeres fogászat kezelésén egy alkalommal akár több problémával is lehet foglalkozni, hiszen nem kell érzéstelenítőt használni, illetve a seb összehúzódására várni.

A gyermekek számára különösen ijesztő fogászhoz menni. Nem csak a fúrótól félnek, az injekciók is megrettentik őket, hiszen a legtöbb beavatkozáshoz szükségesek. Itt az idő megnyugtatni őket, hiszen a WaterLase gép gyermekek kezelésére is tökéletesen használható. Szerencsére az új fejlesztéseknek köszönhetően a felsorolt problémák nagy része a múlté!

A WaterLase géppel végzett fogtömés biztonságos, gyengéd és hatékony. Sok fiatal páciens mondja a kezelés után, hogy csak egy picit, vagy egyáltalán nem fájt, és csak minimális kellemetlenségeket okozott. További előnye, hogy a lézeres kezelést követően nem szükséges a vattára harapás és nincs órákig tartó vérzés, zsibbadás, fájdalom, dagadás, és akár azonnal lehet enni is.

Galéria