Waterlase iPlus

Kezdőoldal / Waterlase iPlus

A félelem és izgatottság, legyen az enyhe vagy súlyos, valós probléma, és sok ember számára a legnagyobb akadály a fogorvos megkeresésekor. Kutatások igazolják, hogy az Egyesült Államokban a felnõttek 75%-a érez valamilyen fokú félelmet a fogászati kezeléssel kapcsolatban. A fúrók, tûk és zsibbadt ajkak gondolata a legtöbb embert megakadályozza abban, hogy pozitívan, proaktívan tegyen szájának egészsége érdekében. Használható fogmegmentő kezelésekhez, fogszuvasodás eltávolításához, szépfogászati és esztétikai beavatkozásoknál, és fájdalommentes szájsebészeti műtéteknél. A páciensek kevesebb vérzést, duzzanatot, kezelés utáni kellemetlen érzést tapasztalnak és kevesebb vagy egyáltalán nem szükséges fájdalomcsillapító használata.

Miért fájdalommentesek a kezelések a WaterLase iPlus-szal?

A Biolase Waterlase iPlus az egyedülálló YSGG lézer hullámhossz erős kölcsönhatását alkalmazza a szabadalmaztatott víz/levegő spray-vel, mely kontaktus, hő, vibráció és nyomás nélkül vágja és alakítja a szövetet. Ezért tehát kiemelkedően hatékony íny, bőr és csont kezelésére.

A speciális Waterlase iPlus lézeres fogászati gép előnyei:

• fájdalommentes, hiszen nincs hagyományos értelemben vett fúrás
  • nincsenek mikro-repedések és hő által okozott kár a szövetekben
  • nincs keresztfertőzés, mint fúróknál lehetséges
  • sokkal precízebb, minimál invazív
  • stimulálja a szöveteket, és ezzel serkenti az immunrendszer működését
  • gyorsabb a gyógyulási folyamat és magasabb a komfortérzet
  • várandósság esetén is kockázatmentes, hiszen nem jelent felesleges terhelés a kismama és a baba szervezetére
Ne halogassa tovább a fogászati kezelést, hiszen a félelem és a fájdalom már a múlté!